top of page

Gruppo di RSA

Pubblico·36 membri

Nootropics

12 visualizzazioni

Waklert 150 mg – Trusted Solution for Enhanced Wakefulness in the UK

Waklert 150 mg is a prescription medication containing Armodafinil, widely recognised for its effectiveness in promoting wakefulness and alertness. It is commonly prescribed to manage conditions such as narcolepsy, shift work sleep disorder, and excessive daytime sleepiness. Manufactured under stringent pharmaceutical standards, Waklert ensures high-quality, consistent results, making it a trusted choice for patients in the UK. Its active ingredient works by stimulating the central nervous system, enhancing focus, mental clarity, and overall productivity. Waklert 150 mg should always be taken under medical supervision to ensure safety and optimal results. With a proven track record and reliable efficacy, Waklert 150 mg is an effective solution for individuals seeking improved alertness and cognitive performance.

For detailed information on Waklert 150 mg in UK, visit HealthMatter.

Membri

  • Masha Poltarakina
    Masha Poltarakina
  • Sawyer Lost
    Sawyer Lost
  • E. kilopoaw sadmikodavc
    E. kilopoaw sadmikodavc
  • radhika kadam
    radhika kadam
  • Kajal Jadhav
    Kajal Jadhav
Home
CDOMM App
CDOMM Card
CDOMM News

Il Centro di Riabilitazione ed RSA “Don Orione” è una struttura accreditata dalla Regione Lazio, si trova a Roma nord, zona Monte Mario, una delle alture più amene e salubri della città ed è ben collegata con il territorio e i mezzi di trasporto. Un ampio parcheggio all’interno del Centro agevola la visita dei parenti agli ospiti. Il complesso è inserito nella maggiore estensione del Parco omonimo, reso esecutivo dal Comune di Roma nel 1993, ed ha una superficie di 120.000 mq.

Questo centro è stato fondato da Don Orione padre della carità e della sua ospitalità, impressionando su larga scala personaggi importanti. La seconda guerra mondiale è stata la svolta in cui l'opera di Don Orione ha preso forma attraverso la sua intenzione di creare spazi in cui le persone potessero sentirsi al sicuro. Questo è il sogno di Don Orione di creare luoghi dove le persone possano ritrovarsi non solo nella salute ma anche nella spiritualità. La storia del “Centro Don Orione” potremmo farla iniziare con una foto del 12 marzo 1915 che ritrae Don Luigi Orione mentre cammina con gli orfani della Colonia Agricola S. Maria del Perpetuo Soccorso (Via Massimi) sul pendio ben coltivato di Monte Mario. A Roma, c’erano già varie sue opere: la Colonia agricola Nunziatella, la chiesa di Sant'Anna dei Palafrenieri in Vaticano, la parrocchia di Ognissanti e l'Istituto San Filippo Neri sulla Via Appia Nuova, l'Istituto Divin Salvatore di Via Sette Sale 22. Leggi di più

Copyright © 2022 CDOMM. All rights reserved. Designed and created by Alexandru Darnea

Site Map

Contact

Provincia Religiosa SS. Apostoli Pietro e Paolo
bottom of page